Confused

HEJ BLOGGEN!
Gud vad längesen jag skrev sist... Men nu har jag nya krafter och känner att jag behöver skriva av mig. Snabb sammanfattning om vart jag står nu, jag har tagit studenten, jag har varit i Peru i 2 månader, jag har kommit in på Karlstads universitet (handelshögskola) ekonomprogram och jag flyttar om en vecka. Tiden flyger bara iväg och jag har just kommit hem från en tjejmiddag hemma hos Hilda. Jag har sååååå mycket i huvudet just nu så jag känner att jag vill gömma mig, det här med att flytta hemifrån kräver mycket tankeverksamhet för att planera allt in i minsta detalj. Samtidigt vill jag ha tid för mina vänner och min familj och just nu känns det som jag inte räcker till. Måste övningsköra så mycket jag kan så jag kan ta mitt körkort innan året är slut och eftersom jag flyttar långt bort kommer chanserna att få köra inte vara lika många som förr. Om 9 dagar börjar jag skolan och fyller 18 år. Att fylla 18 är inte bara jätteskönt utan det tillkommer massa skyldigheter. Åååå vad jag inte orkar vara stor just nu, vill bara vara liten och inte behöva tänka på att jag måste betala hyra nästa vecka liksom.... Men nu ska jag va tyst och lägga upp massa bilder på tiden som gått så ni får se själva.

Ullbergstrofén 2011

Liseberg med simtjejer



Simning



Studentbal 2011



Kommer ett eget inlägg om studentbalen!



Klänningen iaf ;) (Ignorera mitt ansikte!!)



Studenten 2011!!! :D



Det kommer ett eget inlägg om min student :)



Studentfesten på trädgårn!

En kort sammanfattning men en början på något nytt.

Nu ska jag sova, gonatt bloggen<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback