Goddagens

Hej!! Förlåt för att jag lagt bloggen lite åt sidan men jag var så trött igår hehe. Iaf så dansa jag Dancehall igår för Sahar och det var så skönt att få dansa igen! Underbart :D Efter det åkte jag hem och gjorde i ordning mig på nytt för att gå på bio, vi såg jag saknar dig och den var jätte hemsk, lite seg på vissa ställen men hela salongen typ satt och grät. Kom hem strax innan halv tolv därav dålig uppdatering ;) Idag ska jag packa och baka och träna :) Typ sån här seigs dag man måste ha ibland. Nu är det bara två dagar fram tills flytten. Men här kommer iaf bilder på vad jag hade på mig igår kväll.

Ryggen på toppen, älskar den toppen! Den kommer ifrån Fiorucci och är köpt i Peru.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback