Hvitfeldtskas studentbal

Här kommer ett inlägg som handlar om min studentbal som var en utav de bästa kvällarna/nätterna hitills! Våran studentbal hölls på Valand fetvåning, Göteborgs aveny mellan 19:30-03:00. Först så samlades vi på Götaplatsen klockan sju för att ta bilder med våra vänner och våra familjer och sen tågade vi ner bakom Göta Lejon till Valand.

Jag började med att gå upp kl.8 på morgonen den dagen! Duschade och sen åkte vi till frisören. Satt hos frisören i 2 timmar och sen så traska vi vidare till Victorias farmor och hämta Victoria. När jag kom hem fixade jag manikyr och målade mina tånaglar. Sen kom Rebecca E och hjälpte mig med sminket som tog ca 2 timmar av någon anledning haha. När allt det var färdigt tog jag på mig min klänning, satte mig i bilen och åkte till Rebecka G för förfest/fotografering.

Nog om min historia nu får ni se det i bilder!

 

Christine och jag hemma hos Becka

Tjejgänget i Beckas trädgård

Victoria ville va med...





Jag och Alexandra i vinden



Min frisyr






La familia

The fantastic 6!



Götaplatsen





Ryggen på min klänning



Valand festvåning






Middagen















Fääääääzt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback