Där fett blir svett

Nu är jag hemma ifrån dansen och har precis ätit tacos och en semla, aah det här med att äta mindre och rätt har ju gått sådär om man säger så ;) Jag har så himla ont i hela kroppen, träningsvärk så det ryker om det. Imon är det tänkt att jag ska gyma innan skolan då jag börjar 09.50. Anledningen till det är väl att jag endast kan simma en timma på onsdagar då tränings tiden är flyttad till 18.00 istället för 16.30 och jag har ju house 19.30 så det krockar lite. Idag så dansa jag MTV fusion och Dancehall, gryyyymt var det! :D Men nu ska jag duscha och se på tv, sen bär det av till sängen för att göra ett tappert försök att ta mig till gymet, pusspuss!<3


Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback