Good times

Gud vilken bra dag jag haft idag! :D Kom precis hem så det är därför det blir ett lite sent inlägg. Idag har jag gjort så mycket, först simträning följt av landträning. Sen vidare till Christine, först åt vi gudomlig hemma gjord pizza. Efter det bestämde vi oss för att se big brothers, 3 avsnitt senare gick vi till Maxi genom en hal skog (ett riktigt äventyr måste jag säga). När vi köpt allt gott vi skulle ha på bion gick vi tillbaka och plugga kontering tills det var dags att åka till biopalatset. Burlesque hette den visst (my mistake) ^^. MEN gud vad bra filmen var!!! Helt kär i killen som var med hihi ska ta reda på vad han heter och lägga upp bilder ;) Jag rekomenderar den verkligen sååå se den!

Fin chey!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback