Halloj

Godmorgon bloggen! Har ni sovit bra? Det har inte jag. Glömde nämna att min mobil räkning hade gått upp till över 1000 kr på några timmar, detta beror på att min iphone gick in på internet själv. Men bästa mami ringde till Tele2 imorse och löste det så om 4 timmar har jag fri surf.

Idag MÅSTE jag skriva färdigt term paper för det måste lämnas in senast inatt. Egentligen är det dans idag men jag hinner inte med det då familjen är bortbjuden på middag ikväll för att fira en utav mammas kompisar som har fyllt år. Men om jag lyckas lära mig hur man mobilbloggar så kommer det massa inlägg ;) Pusspuss, njut av den ljusa dagen!

Om det ändå kunde vara sommar... Jag saknar min Coffe!<3


Kommentarer
» Tele2

Hej Sunnyway,



Jag är glad att det löste sig och att du nu kan surfa obegränsat utan att riskera höga fakturor.

Du kan läsa om alla våra tilläggstjänster på www.tele2.se.



Jag hoppas att du är nöjd med både abonnemanget och din telefon!



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-02-16 // 15:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback