Monday morning

Godmorgon alla sötisar! Idag är det sista veckan innan lovet, så det är bara till att hålla ut! :) På onsdag har jag 2 viktiga redovisningar som ska göras så har en tuff vecka framför mig. Helt underbart att mitt lov börjar på torsdag eftersom jag inte har skola på fedagar. Iaf så har jag inget speciellt planerat på lovet förutom plugg så tar dagen som den kommer helt enkelt ;) Har iaf tänkt lägga mycket tid på simningen och vila så att jag orkar med skolan fram tills påsklovet. Hoppas ni njuter av dagen, jag trotsar vädret och har skinnjacka på mig, hade det även igår hihi.

Ni anar inte vad jag längtar till vår/sommar, mindre än 4 månader kvar tills studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback