Morning sunshines

Hallå bloggen! Just nu är jag hemma och ska strax bege mig till skolan för att ha internationell ekonomi. Imorse var jag hos sjukgymnasten och träna min axel. Jag har en sak att berätta men tänkte göra det lite senare ;) Idag ska jag följa med Christine till Upp! efter skolan. Det är alla hjärtans dag firande där och det kommer bjudas på fika o massage, låter rätt najs faktiskt! Det innebär att jag får åka direkt till träningen efter det så dagens outfit kommer komma upp ikväll istället för under dagen som det brukar. Hoppas ni har en trevlig dag och glöm inte att hålla utkick efter min nyhet som kommer upp kl.14 idag ;)

Jag och Angelica i Minsk 2010. Fick höra att en grymt härlig tjej från Slovenien som var med på det utbytet kommer och hälsar på så det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback