Sofie Andersson

Detta inlägg handlar om en utav de godaste, finaste och snällaste som finns. Sofie sa några väldigt fina ord till mig igår och gjorde min dag typ. Vi delar något väldigt stort, simning. Det är en livsstil och något man inte kan ägna en del av livet utan praktiskt taget hela. Vi finns där för varandra på varje träning och vi känner oss trygga med varandra. Vi kan hantera varandra i alla situationer, pigga som trötta, anfall eller vad som helst. Min poäng är att vi i simningen har blivit som en liten familj, eller liten och liten ganska stor faktiskt :P Det går inte riktigt att beskriva men jag vill att du ska veta att jag skulle inte tveka en sekund att avbryta min träning för att hälpa dig. Du beöver inte vara orolig ifall våran hvudtänare tänker hjälpa dig eller inte för jag kommer alltid finnas vid din sida<3

Ne vi har faktiskt aldrig tråkigt och vi har alltid något att säga till varandra :)<3


Kommentarer
» sofie

ALLTSÅÅ Solveig! aah jag vet inte vad jag ska säga, är helt mållös! Du vet inte vad detta betyder för mig. Men att det är sant vet jag, att du ställer upp för mig på detta sätt går inte att toppa, alltså så jävla glad för att du finns och att du ställer upp för lilla mig. Kan inte riktigt sätta ord på hur glad jag är just nu, och har verkligen inte ord till mina känslor. Du är helt fucking underbar och allt du skriver stämmer verkligen, när i helvete har vi tråkigt? ALDRIG. Så jävla bra är du och jag. Vi har våra problem men det är åtminstone samma problem så vi finns alltid för varandra jag vet att det kommer vara så i ur och skur.



Tack så jävla mycket för att du finns och är min vän. Jag älskar dig!

2011-02-24 // 22:46:06
URL: http://ssofiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback