Top bloggar

Jag har några favorit bloggar som jag alltid läser varje dag så tänkte tipsa er att ta er en titt för dom är verkligen bra. Det är några okända men även ökända bloggare :)


www.ssofiii.blogg.se Det är Sofies blogg, jag skrev ett inlägg här om henne igår och hennes blogg är gryyym, hon har en personlig blogg med mycket händelser, och hon får alltid allting att låta så hima kul :) CHECK IT OUT!

www.nattstad.se/soderbergh Det är Annas blogg, en vän till mig, hon har en blogg om allt från kläder, smink, till fest, till sitt personliga liv, grymt bra!

www.kenzas.se Ni vet alla att hon just nu har flest läsare i Sverige, hennes blogg är väldigt bra, ni har säkert läst den ett flertal gånger, men det är en mode blogg och en personlig blogg. Läs!

www.nattstad.se/babysenorita Jag gillar hennes blogg, mycket drama, kul helt enkelt!

www.gossips.se Den här skvaller bloggen är den bästa i sin genre! Här får man reda på allt inom blogg världen när det kommer till alla kända boggare.

www.micahs.se 15 år och mamma, massa drama helt enkelt. Underhållande, helt klart.

Nu har ni en massa bra läsning framför er om min blogg inte släcker törsten ;)<3

Xoxo, Sunnyway



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback