WOHO!

Hej bloggen! Som sagt beror den dåliga uppdateringen på att jag varit i Sandared och tävlingsimmat. Men vet ni vad? Jag har med mig 4 SILVER hem :D Simmade 50 rygg, 50 frisim och 200 rygg individuellt och sen tog vi silver i laget 4x100 frisim. Känns bra alltså :) Är nog mest nöjd med mitt 200 rygg och 50 fr för var inte så långt över pers. Eller okej 200 rygg var långt över pers men det var ändå ett bra lopp.


Efter min första medalj smsa jag mamma och Thomas och berätta att jag tagit silver så köpte dom dessa strumpor monday-sunday som en liten bonus :) Gulligt tycker jag!

Dessutom har Thomas gjort jättgod midagg och jag väntar nu på efterrätten, mango mousse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback