After eight

Nu är jag hemma efter ett saftigt syra pass. Det var skit jobbigt idag men det gick helt okej, men omklädingsrummen, asså jag saknar ord. Det var typ 2 m för typ 30 simmare och ett skynke i mitten för att separera killar och tjejer men man såg igenom öppningarna. Det fanns 4 duschar för alla att dela på i plask bassängen, asså det var kaos! Här har ni lite bilder.

Bassängen var iaf fräsch :)

Där var duscharna och omklädningsrummen, sjukt litet.


Imorgon är de en lång dag, lång skoldag och sen ska jag stå för Hvitfeldtska på öppet hus. Men det kommer tidsinställda inlägg :) Imon ska jag göra en annan sak som går in på skolschemat som jag tycker är lite läskigt men stay tuned så kommer det upp imon bitti. Nu ska jag sova!

Godnatt alla sötisar!


Kommentarer
» Louise

Haha vilka skämt till omklädningsrum, glad att jag inte behöver duscha där när jag tränar barn ;)

2011-01-17 // 22:07:16
URL: http://avtrycksomsitter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback