Aj

Idag är värken mycket värre och jag har bara fått i mig en smothie idag... jag vill ha mat :( Men jag har inte alls gjort så mycket idag. Först var jag hos optikern och sen hämta jag ut en biobiljett jag vunnit och sen låna jag en bok på biblan. När jag kom hem kolla jag på mean girls 2 som var typ sämst. Om ett par timmar är det träning så ska försöka äta lite innan dess. Måste ta mig samma ch börja plugga snart asså... lediga fredagar är farligt!

Btw så har Göteborg Sims dam vattenpolo lag (mitt lag) varit tvungna att dra sig ur elitserien pga att vi är för få spelare som prioriterar matcherna. Är väldigt upprörd att vissa prioriterar bort laget, för att ett lag skakallas för lag måste alla ställa upp för varandra men detta är inte fallet. Alla tänker på sig själva och ingen bryr sig om de som vekligen vill spela. Känns så onödigt att fortsätta träna med laget just nu.


Kommentarer
» Martin

Så alla ska prioritera så det passar dig? Låter ju isåfall inte klokt...

2011-01-28 // 16:51:42
» Sunnyway

Nej absolut inte, det är ju inte så jag menar, men det är synd att vi inte får ihop folk när vi vetat om vilka dagar vi ska ha match sedan lågt innan och alla bara skiter i det. Jag hade en simtävling samma datum men uppoffra den för laget, men det var ju inte många som tänkte så. Det är inte jag som gjort upp vilka dagar vi ska åka iväg och spela match ellerhur?

2011-01-28 // 17:13:44
» Martin

Nej det har du inte, det har jag aldrig sagt heller. Om du väljer att prioritera laget framför en sim tävling så är det ju ditt val och du kan inte kräva av andra människor att prioritera samma sak som du för det lär aldrig hända.

2011-01-28 // 17:17:54
» Sunnyway

Ne jag vet och det är det som gör mig besviken när vi kommit överens att laget kommer före jaget.

2011-01-28 // 21:01:42
» Martin

Så alla har alltså sagt muntligt att laget går före annat? Du har inte tänkt på att en del kanske har mkt i skolan? Oavsett om ni har kommit överrens om det eller inte så kan du inte begära att de ska prioritera laget framför jaget hela tiden.

2011-01-29 // 13:23:13
» Sunnyway

Ja det har vi kommit överens om muntligt. Aah mycket i skolan när vi har en veckas lov efter den helgen? Ne men har man vetat om datumen sedan i oktober förväntar man sig att fler än 4 kan åka med.

2011-01-29 // 14:21:42
» Martin

Man hoppas men det blir inte så ofta så som man hoppats. Lilla gumman allt är inte som i din fjortis- dröm värld, det måste du lära dig och att livet är fullt av motgångar. That's life!

2011-01-29 // 14:25:22
» Sunnyway

Min blogg är personlig, jag skriver mina tankar och känslor. Jag gör det för mig själv, och fjortis stadiet har jag lämnat ett bra tag sedan. Och vad vet du om vilka motgångar jag haft i mitt liv, INGENTING! Skaffa dig ett liv istället för att lägga dig i i mitt.

2011-01-29 // 14:59:36
» Martin

Det som oftast är sant nekar man genom att gå i försvarställning.... I rest my case...

2011-01-29 // 15:18:33
» Martin

Du sa att du bloggar för dig själv, om ditt liv. Varför då? Du vet väl själv vad som händer i ditt liv och inte behöver du väl ha det skriftligt?

2011-01-29 // 15:43:12
» Sunnyway

För att jag tycker det är kul att blogga, kul att se tllbaka på sen, som en dagbok fast med bilder.

2011-01-29 // 15:47:06
» Martin

Skaffa dig då en dagbok och sätt in bilder i den eller skriv den i ett word dokument och sluta ta upp en blogg.se domän och för den delen en domän på internet!

2011-01-29 // 20:50:59
» Sunnyway

Asså seriöst stick och brinn, din åsikt means nothing to me.

2011-01-30 // 17:05:54
» Martin

Den gör tydligen det då du blir sur.

2011-01-30 // 19:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback