Hemma igen!

Hejsan bloggen!

Idag har jag då först tränat vattenpolo och sen drog vi till donken för att recover ;) Det är ju så himla tråkigt väder ute så vi kände oss lite sugna på värme och gärna lite fräsch brun färg så vi åkte och sola, vilket var jätteskönt. Jag och Hanna är ju då träningsfreak så vi åkte och tog en dancehall klass på twisted feet bara för att dancehall är typ det bästa som finns. Här kommer lite bilder under dagen!

 så underbart skönt att duscha efter träning!


 Blev en lilla menyn, precis lagom tycker jag ;)

 Aah efter att ha solat utan ögonskydd är mina ögon typ helt förstörda hehe men det är mer värt än att gå omkring som en panda sen haha


Kommentarer
» hanna :)

haha , fin bild när vi duscharXD :)

2011-01-16 // 17:04:09
» Sunnyway

Jag håller med! ;)

2011-01-16 // 17:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback