Tidsinställt

Godmorgon alla härliga boggläsare!

Just nu befinner jag mig i skolan och har affärskommunikation... Tänkte berätta att jag har simmat väldigt mycket och hårt back in the days och det har orsakat en axel skada i vänster axel, så klockan åtta imorse befann jag mig på Sport Rehab och träna upp mina axlar med min sjukgymnast. Jag kommer alltid vara över rörlig i mina axlar men målet är att jag inte ska ha ont när jag tränar, vilket jag får typ jämnt now a days. Det är många som tycker att jag ska sluta simma, och tro mig det har jag tänkt på minst 1000 gånger men jag vill bara säga att det är otroligt svårt. Jag har simmat så länge jag kan minnas, asså det är ju samma sak som att säga sluta lyssna på musik, det går inte, it's my addiction :O Simning är inte bara en sport utan också en livsstil. Med det sagt så känner jag att det är lagom att lägga upp lite bilder så kanske ni förstår vad jag menar.














<3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback