TV stjärnor.... not!

Jo, igår kväll lova jag ju att lägga upp ett videoklipp och jag håller så klart det jag lovat. Det är som så här att jag är med i ett projekt som heter From The Street och som är en musikal som har premiär i maj antagligen på Göteborgs Operan. För detta krävs naturligtvis mycket träning och varje gång vi tränar blir vi följda av TV Väst. Första träningen var för exakt en vecka sen och då har man gjort ett TV inslag och jag har tänkt lägga upp länken till klippet så kan ni se det själva :) Fråga mig inte vad jag gör i vissa scener för jag vet verkligen inte haha :P

http://tvväst.se/teen-dream-coacha-unga-from-the-street/


 
From The Street dansläger på höstlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback