High on life

Har haft en toppen dag idag! Asså jag har aldrig tråkigt med mina fina tjejer<3 Iaf så har vi varit ute på äventyr och pluggat och ätit massor och haft så himla kul. Träningen idag var extremt hård, asså trodde jag skulle dö, men det gjorde jag inte ;) Men jag simma på bra. Nu får ni en bild bomb för bilder säger mycket mer än ord ;)


Självklart begav vi oss till Willys och köpte massa godis, så himla kul för vi ville ju ha dessa kalasburkar så vi gick till förbutiken och fråga efter såna som det stod på skylten och han i kassa skratta så mycket och flörta med oss samtidigt, haha! Han trodde inte vi var seriösa xD




Jag och Rebecka spanar in Christines vind som håller på att bli en tredje våning


And we like it!


CHRISTINE ÄR BÄST PÅ ATT GÖRA GOD MAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback