Måndagsbarn

Godmorgon bloggen! Idag börjar jag på GI-metoden. Det innebär att jag under 4 veckor inte ska äta kolhydrater eller socker. Har ju sagt att jag ska "försöka" äta bättre så himla länge nu och det funkar inte så får dra till med hård handskarna. Jag kommer ha undantags dagar då jag har två tävlingar denna vecka och då ska jag givetvis ladda med pasta ;) Milla som är en vän till mig har gått på GI i två veckor och tappat 4 kg så jag vill verkligen prova. Sen så har jag lovat mig själv att jag ska upp och gyma varje onsdags morgon innan skolan. Hoppas verkligen detta kommer fungera bra. Iaf så var jag hos sjukgymnasten imorse och nu är jag i skolan. Det kommer en till överraskning, eller aa två överraskningar längre fram under dagen, so stay tuned! <3

Jag ska bli fit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback