Modevisning

Nu sitter jag här med jättefint smink som make up artisten gjorde och känner mig fin helt enkelt :) Jag gick två rundor så det var lite stressigt, fick byta om jättesnabbt och det var två helt olika outfits. Men modevsningen gick jättebra och jag gjorde bra ifrån mig i de för små skorna med smal klack jag fick haha. Jag hade på mig kläder ifrån Butik Kubik och Reggie & Friends. Om det är något ni ser och tycker om, besök deras butiker! De har rimliga priser :) Tyvärr så glömde jag min kamera hemma men så fort jag fått bättre bilder så lägger jag upp dem. Men än så länge har jag bara halv taskiga bilder från min iphone.

Butik Kubik

Reggie & Friends


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback