New start

Godmorgon bloggen! Ja nu är det en ny vecka IGEN. Känner hur allt drar ihop sig och jag måste verkligen plugga järnet nu. Imorse var jag hos sjukgymnasten som vanligt. Det är tänkt att jag ska börja träna mindre på sport rehab och mer på egen hand på gymet :) Skönt att kunna schema lägga det själv faktiskt, men ska ändå fortsätta gå dit en gång i veckan från och med nästa vecka. Idag så är det skola som vanligt och sen ska jag plugga hemma. Har även ett Ungdomsfullmäktige möte, har varit ordförande tidigare och de behöver min hjälp hehe :) Klart man ställer upp! Hoppas ni har en bra dag så hörs i snart, pussar och kramar!


Göteborg Stads Ungdomsfullmäktige ordförande trio 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback