Simtävling

Ja, som ni vet tävla jag i Lysekil idag. Först ut var 50 fr i lagkapp, hade 3e sträckan och simma riktigt bra, pers. Synd att jag inte hade första sträckan. Sen var det 50 fj, gick så där, var pers på tävling men simma bättre på träning på ett syra pass så det var lite synd att jag inte gjorde samma tid nu. 50 rygg var ganska bra, hade kunnat vara pers om jag inte missat målgången totalt (a) 3 tiondelar över pers. Sen var det 50 bröst och jag var så trött så det gick å skogen haha. 50 fr individuellt gick bra, 3 hundradelar över pers, med tanke på allt jag simmat innan var det riktigt bra. Efter det simma jag 100 me som gick åt skoooogen! Haha då orkade jag inte ens värma upp men det var pers med 1 sekund trots allt, har dock gjort bättre på träning. Sen var det medley lag och jag hade första sträckan, alltså 50 rygg, simma endast 1 tiondel sämre än vad gjorde individuellt, så det var riktigt bra med tanke på allt jag simmat inom loppet av tre timmar. Vanligt viss simmar man kanske 2 lopp på den tiden om ens det, så det var tufft om man säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback