Bow Chicka Wow Wow

Hola mis amigos!


Solvieg är iväg och dansar som en galning nu så då tänkt jag ta och skriva lite här!
Idag har det varit en låååång och seg dag men oj så mycket som har hänt. Vill inte förstöra allt nu så Sunshine ska få berätta själv, men tösen är väldigt lycklig!!

Efter första lektionen idag hade vi en lång goo håltimma så vi satte oss på Le Pain Francais och skulle plugga psykologi men som vanligt sluta det med en mysig fika med mina goingar! Så vad finns det mer att berätta... jo jag jobbar för fullt med mitt körkort så hoppas jag kan ta det snart! Känner på mig att det kommer bli många roadtrips i sommar och speciellt när Solveig kommer hem!!

Förresten, blir man inte glad av vädret?! Hoppas ni tog vara på solen idag för imorgon och på torsdag ska det tydligen bli snö igen... Så nu längtar man ännu mer efter sommaren, gaaah dags att börja spara pengar så smäller det nästa år! Stora planer på g nu!

Nu är det middag, tror pizza står på menyn!
Ha det suuuper i snön!




Mjo nästa storbloggare eller...?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback