Vänskap

Känner ni igen er att ibland träffar man inte en gammal vän på månader och när man väl ses så är det som om man sågs igår? Att tiden inte spelar någon roll, att allt som hänt bara försvinner för när det väl gäller så finns man där. Det kallar jag sann vänskap. Det spelar ingen roll om vi ses varje dag eller bara kan ses ibland, jag glömmer inte mina vänner. Just nu har jag en sån situation, och jag tänker inte se på när någon är ledsen över något. Jag tänker finnas där, alltid. Hoppas att ni läsare tänker likadant. Man måste ta hand om sina vänner oavsett vad som än händer, vänner är våra vingar när vi inte orkar flyga.

I'm right here for you to bright up your day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback