Always be brave, you got nothing to lose

Hej bloggen!
Imorgon börjar jag i grupp 1, dvs a-gruppen här i Karlstad och vi pratar förstås simning. Känns helt overkligt och jättekul samtidigt som jag är livrädd. Har varit sjuk i två veckor och har inte tränat så jag kommer ligga efter och vet inte hur lång tid det kommer att ta innan jag hänger med på passen. Iaf så har simningen gått väldigt bra det senaste innan jag blev sjuk, en hel del medaljer och nya pers :D För att göra min träning mer lönsam borde jag skriva träningsdagbok men jag är lite för lat för det, så jag har tänkt att skriva lite här i bloggen, mest känslor för tider säger bara halva sanningen. Nu när jag fått denna chansen vill jag inte sumpa den, jag ska göra mitt bästa på varje pass och försöka bli så bra jag kan bli. Ett citat som Ann (min nya tränare) sa var, always be brave you got nothing to lose och det ska sitta i bakhuvudet varje pass.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback