Besviken

Godmorgon bloggen!
Jag har just ätit min andra frukost, blev musli och ett hårdkokt ägg nu efter träningen och tänkte ta mig en powernap efter detta inlägg då jag sovit väldigt dåligt inatt, kanske 3-4 timmar. Fattar inte varför jag har så svårt att sova ibland :/ Iaf, tanken var att jag skulle köra ett benpass på gymmet efter simningen men eftersom jag är så trött så sparar jag det tills imon då jag säkert har mycket mer att ge! Vill ju få ut det maximala på varje pass och inte göra något halvdant. Dagen pass:

Insim: 800 vf

Huvudserie: 400 fr med paddlar F5 st.5.30
4x25 spec/fr F7 st.30
300 fr med paddlar F5 st.4.00
4x25 spec/fr st.30
200 fr F5 st.2.50
4x25 spec/fr F7 st.30
100 fr F5 st.1.30
4x25 spec/fr st.30
HELA VARVET X 4

200 avbad

Idag gick det som sagt inte så bra. Har världens träningsvärk i axlar, skuldror och bröst. Vet att jag sovit dåligt men jag hade ändå velat ge mer, missa lite starttider här och där på de längre sträckorna. Det kändes segt att simma idag, typ som om jag inte vaknat men jag genomförde iaf hela passet så det får jag vara nöjd med. Det är såna här dagar som det är viktigt att simma igenom allt även om det känns skit. Nu är jag iaf klar för idag och ikväll på ska vi doping/anorexia föreläsning mellan 18-21.


Somliga dar är bättre än andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback