Dive in

Nu har jag kommit hem ifrån universitetet och bara chillar lite, sov inte så mycket inatt då min pojkvän är sjuk så jag behöver nog ta en powernap innan träningen idag. Idag har jag faktiskt inte ätit något onyttigt som godis eller kakor så är ganska stolt över mig, brukar alltid ta nått efter lunch :P Funderar på om GI-metoden är något för mig. Vi får se, behöver ju trots allt äta ordentligt nu under gristräningen. Dagens citat är "No pain, no gain" och det ska jag tänka på när jag simmar idag. Idag kanske min nya header kommer upp, får se om den blir klar :) Det var allt för stunden, TTYL! ;)


Wadköpingsdoppet i Örebro 2011, min första tävling för KSS men G-sim var ju också med på den så på den här bilden står vi och hejar på Claire som simmade 25 fr och segrade och vann en iphone 4 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback