Don't limit your challenge, challenge your limit

Tja bloggen! :)
Nu har jag precis ätit middag som Sara har gjort, och det blev så himla gott! Älskar att komma hem efter träningen och att maten är klar, haha bästa sambon har jag! :D Idag har vi kört ett distanspass med lite max emellanåt. Dagens pass:

Insim: 400 fr med fenor
300 Medley drill
200 spec ben
100 vf drill

Huvudserie: 800 fr arm F5
3x50 spec 2 MAX 1 lös st.50 (rygg)
600 fr arm F5
3x50 spec 2 MAX 1 lös st.50
400 fr arm F5
4x50 spec 1-4

HELA VARVET X 2

Drill: 8x25 drill övningar 4 fr 4 spec(rygg)

200 avbad

Gött pass! Det var såklart jobbigt fast ändå på ett gött sätt. Jag kom in i rätt tempo och kunde bara kötta på hela vägen, krävs en del psykisk kraft för att genomföra ett sådant pass måste jag säga. Men nu är det gjort och jag känner mig nöjd :) Blev inget gym idag så imon kör jag överkropps pass efter en mysig alla <3dag lunch med min sambo :) Vi hörs imon, glöm inte att sprida kärlek i er omgivning ;) Puss!


Det har snöat hela dagen idag.... GE MIG SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback