Highway to hell

Japp träningen var slut nio ikväll och jag är helt total slut i kroppen. Idag så gymma vi mellan 17-19, vi gick igenom 2 olika pass, ett för ben och ett för överkroppen med vår PT Josef. först gick vi igenom alla övningar och fick testa på dom, sen så fick vi välja ett pass och genomföra det innan simträningen. Jag och Maja gjorde överkropps passet och körde igenom det, och det tog emot haha det var jobbigt och man bara skaka efteråt :P Men kul var det! Imon ska jag försöka göra ett ben pass efter föreläsningen. När vi var färdig med gymmet så bytte vi om och dök i vattnet, detta simma vi idag:

Insim: 800 fr med fenor, DPS, 4 kickar i varje vändning
100 vf ben
100 fr arm
100 vf drill
och alla 100:ar X 2 Varv

Huvudserie:   400 fr st.5.45
4x50 25 fj, 25 fr st.50
300 fr st.4.30
4x50 rygg st.50
200 fr st.3.00
4x50 br st.55
100 fr st.1.30
4x50 fr st.45
50 löst
HELA VARVET X 2

Fenor:  200 fr ben
2x100 rygg ben, 50 armarna längs sidan, 50 döden (armarna upp mot taket)

Valfritt avbad

Jag var helt mör i mina axlar efter gymmet så dett långdistanspass på det satt ju som det skulle ;) Första varvet gick helt okej, inga större problem med startiden utan jag kötta bara. Men andra varvet, fy sjutton var slitsamt det var, jag verkligen försökte maxa men kom ingen vart. Kändes som om man simma i sirap, tappa tekniken, det var stelt, men det gick på ren vilja. Jonathan och jag körde ihop på samma bana bredvid varandra och drog med varandra sista varvet. Han var lika trött som jag så de gick inte att hålla startiderna helt. De sista 4x50 fr st.45 maxa vi som sjutton och klara alla på ren vilja fastän vår tränare Ann sa att vi kunde ta 50 start :D Good job! Man börjar känna lite trötthet i kroppen nu, men inget att vika ner sig för utan imon är man fit for fight igen! dock ska jag nog gymma ett visst antal timmar innan simningen för annars kommer det bli som idag. Kände att man var rätt hungrig under simpasset också, borde ätit något emellan träningarna men,men. Nu ska jag sova! Vi hörs imon, pusspuss!


All hårdträning är värd när man når sina uppsatta mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback