Hit the gym

Goddagens! :)
Idag hade jag föreläsning mellan 9-12 och efter det åt jag lunch. Bestämde mig för att köra ett ben pass på gymmet så åkte till gymmet efter lunch. Först körde jag lite uppvärmning, cross trainer i 10 min och sen körde jag igång med passet. Det tog ca 45 min så det var helt okej :) Haha sorgligt att jag blir så trött att jag tycker att det är jobbigt att gå upp för trappan när jag kommer hem ;) Nu ska jag vila lite, äta mellis och invänta simpasset som ska genomföras ikväll :)



Right now, japp blev G-sim t-shirt idag då vi inte fått kläderna som vi beställt än, men det kommer ;)

Kommentarer
» nisse

se där...du hade visst en blogg. bra köttat idag! :)

2012-02-09 // 21:39:26
» Sunnyway

Tack! :)

2012-02-09 // 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback