I'm not a quiter!

Om jag hade ont i kroppen tidigare idag så var det ingenting jämfört med hur jag känner nu :P Även om det gör ont så är det ändå en go känsla, träningsvärk<3 Då vet man iaf att man är på rätt spår och att träningen ger resultat. Idag var det ett frisims distanspass och jag är hur nöjd som helst med hur jag genomförde det och att jag faktiskt klara nästan allt! :D Dagens pass:

Insim: 400 50 fr, 50 rygg
200 vf ben
200 fr arm andas 5 takt
200 me drill

Huvudserie: 1500 fr arm 1:a 500 F4 2:a 500 F5 3:e 500 F6 (utav 8 farter)
50 löst
15x100 fr 2 st.1.20 7 st.1.25 6 st.1.30
50 löst
30x50 st.45
50 löst

Teknik: 12x25 me drill

Vf avbad!

1500:ingen var helt okej, inga problem, rätt gött att trycka på faktiskt :) 100:ingarna skulle vara hårda och det var dom, Ann sa att man skulle klara så många som möjligt på starttid 1.20 och jag klara 2 så sen gick jag upp på 1.25 och sen när jag blev skit trött fick jag gå upp på 1.30 men jag gjorde alla iaf :) jag är så jäääävla nöjd med 50:orna, jag klara alla på st.45! Efter 7 st så stanna Ann mig och ändra lite på min teknik men annars var det inget avbrott och jag hängde på Maja och Karin :D Ååå vilken känsla! I måndags när det bara var 16x50 fr st.45 slet jag som en jävla gris och andningen höll på att spåra ur men idag var det ändå kontrollerat. Det var ju fortfarande tungt och jobbigt men min andning var okej :) Älskar känslan efter en hård träning när man kommer hem äter och bara kan ge sig själv en klapp på axeln och gå till sängs med ett stort leende och längta till morgondagens utmaningar. GÖÖÖÖÖTTT! :D


SÅ JÄKLA SUGEN PÅ ATT TÄVLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback