No pain, no gain

Idag var det riktig PAIN. Haha det var riktigt jobbigt men jag genomförde hela passet och sjorde mitt yttersta så jag är nöjd :) Dagens pass:

Insim:                                                  400 fr med fenor 4:e 25:an kick under vattnet
200 vf ben
200 arm
200 vf drill

Huvudserie:         4x200 fr st.2.50
4x25 fr max st.30
50 löst
HELA SERIEN X 5 VARV

Teknik: 6x25 fr teknik övningar

Fallskärm: 10x25 fr med fallskärm (4x25 ben 2x25 ss)

Avbad: 300 vf

Ja som sagt jag hade det jobbigt med starttiden på 200:ingarna men jag gjorde alla. Jag hade inga problem med resten utav passet men tyckte dock att 25:orna med fallskärm var sjukt jobbiga. För er som inte vet vad jag menar så är det en grej som man spänner fast runt midjan med ett långt rep som har typ en fallskärm som gör att det blir mycket motstånd när man simmar så det går väldigt långsamt och man får ta i öfr att ens komma framåt typ haha bra förklaring där.

Imon ska jag träna mellan 17-21 första två timmarna kör vi på gymmet och dom andra två kör vi simpass i vattnet precis som vanligt, tagggaaa ;)

Nu ska jag vila, vi hörs imon!


Så ser fallskärmen ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback