Pain is just weakness leaving the body

Kom precis hem ifrån Lina, det var jättemysigt! :) Först åt vi tacos och alla var så himla hungriga så det var nästan knäpp tyst under middagen haha :P Iaf efter att alla ätit sig mätta så spela vi monopol. Jag åkte ut först... haha sån jävla dålig förlorare! Gissa vem som vann? Jo självklart var det Stefan... ;) haha ne han förtjäna väl det i guess :) dagens pass var hårt och jobbigt men jag klara precis ALLT! :D

Insim: 400 fr, var 4:e 25:a skovell och minst 4 kickar i avrje vänding
300 fr arm
200 vf ben
100 vf drill
Hela varvet X 2

Huvudserie: 2x150 fr st.2.20
50 spec MAX st.1.00
HELA VARVET X 8!

100 löst

Ben: 100 spec, 4:e 25:an max
200 fr, var 4:e 25:a max
300 spec, var 4:e 25:a max
400 fr, var 4:e 25:a max

valfritt avbad

Jag är så sliten och har typ ont överallt i hela kroppen men ändå tog jag mig igenom det här och det gick faktiskt bra :) la min bästa 50:a spec på 36.9 (rygg) och sämsta på 39. Okej, den på 39 var väl inte så bra, men med tanke på att det inte var jäääätte mycket vila så får det vara okej ;) Gött att denna veckan av hårdträning har gått bra iaf :) Är nöjd med min insats. Fick massa beröm av Ann idag så det var kul :) Iaf nu hinner jag inte berätta så mycket mer för jag måste underhålla Christine som är här :) Puss!


Glada hälsningar från Christine och mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback