Pass 1

Nu är jag hemma och har ätit och fikat med Sara :) Jag lever bara så alla vet ;) Ne men idag var det jobbigt men inte jätte jobbigt för killarna har simmat GP i Uppsala så de skulle ha lite återhämtning, men deras återhämtning är ju jobbigt för mig ;)

Insim: 5x400 lite blandat fr och me, ben arm, etc.
Lungträning: Massa 25:or kick under vattnet med fenor, rätt jobbigt att hålla andan men det funka för det mesta
Huvudserie: 16x50 fr st.45 det var riktigt jobbigt för mig men jag klara alla med minst 5 vila! :D
Skovel: Frisim baklänges med dolme och sjöström skolvel 12x25
4x50 fr ben med fenor och snorkel
Avbad: 8x25 fr/vf drill

så jäkla nöjd över att jag klara allt! :D Idag var första gången jag simma med snorkel och det var rätt jobbigt, tar väl lite tid innan man vänjer sig. Imorgon ska den riktiga gristräningen börja, det var bara mjukstart idag så vi skulle förbereda oss mentalt för det så , hey ho let's go ;)

Vi hörs imon för nu ska jag sova, tjingeling badring! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback