Gott och blandat

Hej bloggen!
Ja det har skrivits lite om oss som vann deltvälingen i ekonomi SM och det kan ni läsa här: http://www.kau.se/hhk/om-handelshogskolan/nyheter/10315
För övrigt så har jag simmat hela veckan men inte skrivit det senaste passen just för att det har varit ganska hårt och jag har varit väldigt trött på kvällarna. Men vi har simmat massa fart, skulle vilja kalla det syra blandat med F8 (max) 50:or och 25:or och jag tycker det har varit dööööööds jobbigt :P Planen är att vi ska simma riktigt fort nu till helgen eftersom det är sista 25 tävlingen sen ska vi tävla i 50:a. Anyway, idag är jag ledig från skolan så ska åka till MAXI och handla och sen tagga sista träningen innan Motala :D har inte tävlat sen i januari så det ska bli ruskigt kul att tävla! Super pepp :D Imon ska vi träffas 15:40 och det blir antagligen insim vid 19 när vi kommer fram och sen sova och upp tidigt och börja tävla. Nu har jag babblat för mycket, vi hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback