Pirrigt

EN dag kvar till DM, jag är super nervös! Ligger tvåa inför 100 rygg på söndag och 4 inför 50 rygg på söndag, hoppas på att knippa några medaljplatser! Jag är TAGGAD! Jag är motiverad och jag vill. Igår var jag på stan och shoppa :) fick med mig ett paraply, ett spets linne, en hemlig grej och två ljuslyktor från Boulevard :) Sen kom även ett paket ifrån Nelly.com som jag beställde förra veckan :D Den innehöll min fina gala klänning! Idag är det att handla mat, packa inför helgen, träning och sen jobb som står på schemat :) Lite drygt att jobba ikväll eftersom jag ska upp och tävla imon men man får gör det bästa utav situationen! I onsdags hade jag Halloween fest med simtjejerna men mer om det i ett annat inlägg. Ne nu ska jag äta frukost! Ttyl!
 
Så ser klänningen ut iaf! :D love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback