WakeyWakey

Hejhopp!
Idag var det morgonträning som stod på schemat, och tyvärr blev det bara en timma för min del då jag börja skolan 8 men det blev några tusenmeter iaf :) Det blev distans för min del och främst arm. Jag har kommit på mig själv att jag faktiskt gillar distanspass då jag kan ligga och trycka på i eget tempo och köra så snabbt som jag känner för eller så långsamt jag känner för, där jag kan känna efter hur det känns. Fast syrapass är ändå mina favoritpass för det gör ONT och man vet att man lever ;) Men syrapass är inte att föredra så där på morgonkvisten. Ne men min poäng är att det var gött att nötta meter imorse. Imon vet jag faktiskt inte vad som väntar på träningen men ett simpass blir det iaf :) Ikväll så var jag på Breaking dawn part two premiären och den var så BRA! Men är lite ledsen att det är the end of a new era :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback