Believe in yourself

Hej bloggen!
I tisdags körde jag boxning och det gick riktigt bra, har fått riktigt bra feedback från tränaren :) I onsdags körde jag ett bra simpass må jag säga (vi börjar 06:30) så man är ju lite seg om man säger så hehe men det gick ändå helt okej :) Nu har jag precis kommit hem ifrån simningen och är riktigt jääävla nöjd! Vi hade utmaning idag, 12x100 fr st.1.30 och när jag såg det jag bara aa men ellerhur här har jag kanske tränat 10 pass sammanlagt på 3 månader och jag ska klara det mm men tjena! MEN dagens SKRÄLL jag fixa varenda en!!!! :D GLAD CHEY! Så nu flödar motivationen och jag känner, jag VILL jag KAN jag VÅGAR! Nästa gång ska jag gå in med den inställning jag står för, det jag har skrivit på min kropp, believe in yourself.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback