Tiden går undan

Hej bloggen!
Jag känner mig sjukt stressad, tenta om 6 dagar och jag behöver plugga så sjuuukt mycket mer och jag känner att kroppen inte orkar mer. Jag ska jobba natt torsdag-lördag så det blir tufft att komma upp på morgonen PLUS att DM är nästa helg och jag har alldeles för lite träning i kroppen, skulle vilja ha så mycket mer och det faktum att min kropp inte orka träna igår på morgonträningen gör det inte bättre. Dom nya tabletterna gör mig sjukt trött och illamående, man bara fan vad kul! Ne nu måste jag tänka positivt :) Ska plugga vidare och senare i em väntar ett simpass som jag tror blir teknik, vilket jag kan behöva haha :P Sen blire jobb på tempel ikväll! Pusss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback