Håll ut

Hej bloggen!
Nu skriver jag min sista tenta på fredag! SEN HAR JAG SOMMARLOV!! Kan inte komma snabbt nog... nu är jag skoltrött på riktigt. Jag har ett nytt jobb, jobbar nu mera på Chaos Event på Hammarö. Där är jag aktivitetsledare för olika 5-kamper och paintball, jättekul verkligen! I sommar åker jag till Smögen och säsong arbetar som Croupier :D På söndag åker jag till Spanien med min Cimia!<3 ÅÅÅ vad mycket bra som kommer om bara några dagar! Träningen går bra, eller simningen går bra :) Gymet har jag inte hunnit med så mycket det senaste på grund av allt plugg, men snart ska jag vara back on track. Nu ska jag plugga lite till! Ha det så bra, pusspuss!

Kommentarer
» madelene

BLOGGA OFTAREEEEEE! ;D

2013-05-29 // 09:12:51
URL: http://sakerjagvet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback