Lite nytt

Jag har ju varit på simtävling 17-19 maj i Linköping och simmade Filbyter Cup. Sammanlagt simmade jag 8 lopp och slog två värmländska åldersrekord (50 rygg och 200 rygg). WOOOHOOO! Anyway, där var det 10 banor och jag lyckades alltid komma trea i mitt heat så jag fick inget heatpris :( haha så Oskar tyckte synd om mig som kämpat så, så jag fick hans heatpris och valde ett armband från Pearls For Girls och jag är så himla nöjd! Det är så fint, less is more! Sjukt kul helg hade vi! Massa beachvolley, kanon väder förutom söndag em och massa glass!

Gammal bild men vi filma mest när vi var där ;)
 
Idag har jag på mig ett nytt linne som jag införskaffa i helgen, jättenöjd!
 
 
Peace märke i ryggen, kommer bli snyggt i sommar! (kanske inte brännan ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback