Upp med tuppen

Godmorgon!
Jag gick upp tio i sju för att tvätta så jag roar mig med hushållssysslor och plugg! Aja sånt måste också göras, åker ju faktiskt snart! Dan innan tenta... tjaa måste säga att det inte gör mig så mycket för det känns verkligen inte som om jag har en chans imon, det här ämnet är nog det tråkigaste och mest ologiska vi haft hittills. Har världens träningsvärk idag, träna med T igår (bartender på Jaggan) och har körde ganska hårt med mig ;) Ne men jag har ett mål om att kunna göra dips och chins helt själv så det är bara att träna! Idag ska vi köra ben och rumpa (och lite bröst om kroppen pallar). Ska bli kul! Innan dess står tentaplugg på schemat. Måste ta mig till Uni och överklaga en tenta också. Suck... ett jäkla poäng från godkänt... Idag ska det simmas också! Ska bli gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback